onsdag 20 januari 2016

Utökning i sjukstugan

Jaha då var det Willes tur att känna sig krasslig och hängig. Han liknade mest en slagen hjälte när han kom hem från skolan. 

Där rök dagens planering med hästarna. Eftersom jag inte känner mig helt kry och fit for fight än även om jag känner mig klart bättre idag då fick det bli en prioritering av vilken häst som skulle få följa med mig upp till ridhuset. 

Det självklara valet blev förståss Maggie eftersom planen är att hon ska tävla i Åstorp på söndag (om Wille inte blir sämre). Lite lustigt känns det på något sätt att vara "beridare" åt sin egen son ;-)

Fick tydliga instruktioner på vad vi skulle öva på och jobba med under ridpasset. Är det inte lite gulligt? 

Nedan är några bilder på delar av häst-ligan när de avnjuter sin lunch i det fina vintervädret. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar