onsdag 6 januari 2016

Trettondagen men min 3e dag med Forever F I T C9

Så skönt med en extra ledig dag så här mitt i veckan. Nu har jag kommit till dag 3 och då har det blivit dags att äta lite mer.

Dagens frukost bestod av ett litet glas Aloe Vera gel, 1 tablett Forever Therm, några gula tomater, ett glas vatten och en  shake på Forever Ultra vanilj, osötad mandelmjölk och blåbär. Den var riktigt god. 


Även till lunch var det en shake på menyn. Böt ut blåbären mot fryst mango men tog nog lite för mycket för det blev mer som mjukglass. Men väldigt god sådan.

På eftermiddagen när jag var klar med stallet och "hemma-jobb" åkte jag och hälsade på tvillingarna. Oj va de växer fort, tycker redan att de blivit mycket större sedan jag träffade dem senast i julas. 


Ellie hängde med såklart, hon och kompisen Disel tyckte det var toppen med all snö som kommit. 


På kvällskvisten blev det en sväng upp till ridhuset med Maggie. Harry fick gå på bandet eftersom Wille är borta och Freddan hade vilodag. 

Hade riddate med Linda och Fanny. Den här gången var det ombytta roller mot sist. Då var det Wille o Linda som red och idag var det min och Fannys tur. Tänk så mycket roligare och trevligare det blir med sällskap. 


När jag kom hem hade min kära man tänt en brasa i kaminen, så härligt att komma in från kylan i värmen. 

En middag bestående av 600 kalorier får man äta från och med dag 3. Vilken lycka ;-) Det blev kyckling, ris och en god sallad. 

Just det, idag har jag inte alls känt mig trött. Riktigt nice! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar