tisdag 12 januari 2016

Sista dagen med Forever F I T C9

Känner mig grymt nöjd med mig själv. Sista dagen, dvs dag 9 med Forever F I T C9 är avklarad. Jag har varken druckit kaffe eller ätit något utöver det som ingår i dieten. Så gött! Jag har bevisat för mig själv att jag kan om jag bara vill. 

Så härligt att vara i mål





I morgonbitti ska jag dricka en STOR kopp kaffe till frukost. Ska bli så gott. 

Vad händer nu då? Ska jag återgå till mina tidigare matvanor, eller fortsätta med nästa kur. Nja, det blir nog en blandning. Huvudsyftet med kuren var att göra en utrensning och förhoppningsvis bli piggare och få mer energi. 

Kommer även fortsättningsvis försöka låta bli sötsaker och hoppa på 5:2an ingen för att gå ner de sista kilona som jag inte vill släpa runt på. 

Har varit hos veterinären på återbesök med Harry i kväll. Han var bättre och hade svarat bra på behandlingen men fick ytterligare behandling. Nu ska han skritta i knappt en vecka sedan ska han sättas igång och förhoppningsvis kommer han att vara fit for fight lagom tills tävlingssäsongen drar igång lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar