torsdag 10 december 2015

Förbättring

Gäller att ligga i med uppdateringarna nu när jag lovat mig själv skärpning.

Oftast så brukar det sluta med att jag äter lunch inne på mitt kontorsrum ätandes och jobbandes samtidigt men idag smet jag iväg från jobbet för en supermysig lunchdate med mina bästa döttrar, Michaela och Linnéa och deras barn. Tänk vilken lycka att kunna mysa med alla tre barnbarnen på en och samma gång. Det är vad jag kallar vardagslyx. Kände mig extra varm i hjärtat när jag åkte tillbaks till jobbet igen.


Alla vill ha mat samtidigt, stora som små


                                    


Mina fina tjejer

Wille och Harry trimmade markarbete med bommar för Sofia upp i ridhuset. Eftersom det är dags för Freddan att komma igång nu passade jag på att ta med honom dit. Han var lite spänd till en början men slappnade av relativt snabbt. Egentligen är det nog knapp att jag kan kalla det ridning men lite skritt och trav blev det i alla fall. Åh så lycklig jag kände mig när jag hoppade av och "skrittade av" honom från marken. Han kändes så fin och jag hoppas verkligen att vi kan komma igång nu. 


Fina lilla Freddan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar