söndag 20 december 2015

Fjärde advent

Likt de flesta andra tycker jag också att tiden svischar förbi. Julkänslan lyser med sin frånvaro och det känns helt overkligt att det redan är fjärde advent. Julafton om fyra dagar och jag är allt annat än redo men bäst av allt är att det kommer bli julafton vare sig jag är redo eller inte och tur är väl det. 




Vi "Firade" dagen med en brunch hemma hos Edith och kompani. Hon gillade våfflorna precis som sin mormor och resten av gänget. Brunch är klart underskattat i vår familj, något vi borde bli bättre på för det är både gott och mysigt.




Det gäller att fokusera ;-)


Idag testade vi att hoppa några små skutt med Freddan. Tog hjälp av stallets bästa hoppryttare till uppgiften. Något både han och hästen fixade galant. Känns som om det finns hopp om det ;-)


Nöjt ekipage efter avslutat hopp-pass



Fick mig ett ridpass jag också, med Maggie. Gjorde något jag tidigare sagt att jag inte skulle göra. Kunde inte låta bli helt enkelt, blev så sugen efter att Wiile hoppat några skutt med Freddan. Japp jag tog några ytte-pytte små skutt med Maggie. Så otroligt roligt. Blev allendes varm i hjärtat.

Hoppas att ni alla haft en trevlig helg och känner er mer redo för julen än vad jag själv gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar