lördag 10 oktober 2015

Fredagsmys!

Hemma igen efter min tripp till München, inspirerad och taggad till tusen på jobbfronten....men aningens trött efter att gått upp 03:30 två dagar i rad *asg* får ju skylla mig själv så jag klagar verkligen inte ;-)

Ellie tyckte det var bra att jag är hemma igen så att hon fick hänga med mig till jobbet. Hon gillar att hänga med sin vov-jobbarkompis.



Ingen rast och ro, alltid något i görningen. Men det gör inget så länge det är skojiga saker på gång. I onsdags när jag var borta på tjänsteresa tränade Wille med Harry men det fanns inte tid för träning med Maggie. Som tur är kunde vi klämma in en träning efter jobb/skola innan vi skulle ner till hemmaklubben på kvällskvisten för att bygga bana inför helgens tävlingar .

Hann inte titta på hela träningspasset men det jag såg gjorde mig uppriktigt avis. Det ser så lätt ut när Wille och Maggie jobbar med bomövningen Sofia satt upp. Wille har verkligen gått förbi mig med hästlängder i ridningen. Blir både glad och varm inombords när jag ser dem tillsammans.




En liten filmsnutt från träningen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar