onsdag 30 september 2015

Stolt hästägare

Mina hästar är alltid värda sin vikt i guld. Älskar dem 24-7 som de flesta andra hästägare skulle jag gissa. Idag visade Indra att hon absolut är värd sin vikt i guld om inte mer.

Åkte till henne direkt efter jobbet för att titta när hon var med på hoppträning i grupp. Så kul att se henne IRL även om jag uppskattar de uppdateringar och filmer jag får på henne väldigt mycket.

Hon var "skötsam" under framridningen och tog för sig i själva hoppningen. Hon trivdes som fisken i vattnet med uppgiften och Lotta som rider henne gjorde ett strålande jobb som vanligt. Åkte därifrån som en oerhört stolt och glad hästägare. Dessa tillfällen när allt bara funkar med henne stiger hoppet i mig att hon kanske kommer funka som tävlingshäst. Låt oss hålla tummarna och likt grodan leva på hoppet.



Solen gjorde sig påminnd

Finaste Indra

Såklart hängde min bästis med

Gjort ett litet försök till att pimpa stallet

Ny blomma

Mysig sittdyna i fuskpäls

Maggie hade longering på sitt schema för dagen

Harry och Freddan hade vilodag 

Har insett att mitt minne inte är fullt så bra som jag själv vill tro. För att hjälpa mig själv på den fronten kommer jag ändra lite inriktning på bloggen. Den kommer utformas mer likt en dagbok om vår tillvaro med hästarna. Detta för att jag ska kunna gå tillbaks och se vad vi har gjort med dem dag för dag, har upplägget funkat bra eller är det något vi borde ändra på framöver.

Så bloggen är främst för min egen del men såklart för dig som är nyfiken på vad vi håller på med.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar