onsdag 9 september 2015

Så nöjd :-)

Åh som jag saknar att rida OCH ja jag vet att det är mitt eget val MEN jag saknar det ändå något enormt. Efter nästan en veckas frånvaro från sadeln var det äntligen min tur att nöta rumpan i Maggies sadel.

Härligt väder och bästa sällskapet, kunde inte bli bättre. Skrittade ut en sväng innan vi trimmade på ridbanan. Blev ett ganska lugnt pass eftersom hästarna tar det lite lugnare den här veckan efter Skånska Mästerskapen. Det är alltid lika roligt att rida Maggie.

Är barnsligt förtjust i loggor, i synnerhet att vi Stall Graflind själva har en. Så självklart ville vi ha våra logga och våra namn på de nyinförskaffade regnjackorna. Vi är väldigt nöjda med hur det blev.











Hoppas att ni alla haft en härlig onsdag och att ni haft möjlighet att njuta av det fina vädret!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar