onsdag 16 september 2015

Firat vår bröllopsdag

Igår var det 15 år sedan vi var nere på Mallorca och sa JA till varandra, Cobbe och jag. Shit vad åren går, vart tar egentligen tiden vägen?

Ingen av oss är särskilt duktig på att komma ihåg vår bröllopsdag, tur att vi är lika kass på det båda två så ingen blir sårad. Tänkte redan i somras att just i år skulle dagen minsann inte glömmas bort. 15 år är trots allt en ganska lång tid och absolut värt att firas.

Bokad in oss på Ystad Saltsjöbad men sa inget till Cobbe, lejde även in Linnéa som "barn- och hästvakt". Jag är inte den överraskande typen men gjorde ett avsteg från detta den här gången. Lite kul är det faktiskt att överraska, kanske ska bättra på mina skills på den punkten.

Om ni inte besökt Ystad Saltsjöbad så kan jag varmt rekommendera er att göra det, ett ställe som verkligen är värt ett besök. Vi hängde i spat, åt god mat och njöt. Sov gott och avnjöt en fantastiskt god hotellfrukost i morse innan vardagen och jobbet gjorde sig påmint ingen.

Hur arg och irriterad jag än må vara på min kära man ibland så är jag EVIGT tacksam varje dag att det är vi. Min stora förhoppning är att det ska vara så för alltid.




Fint rum med havsutsikt





Här har vi det bra i våra morgonrockar ;-)


Redo för middag




Förrätt


Varmrätt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar