måndag 18 maj 2015

Minisemester - en weekend norr över

Även om jag inte skulle kalla mig för en resenärer (gillar att hålla mig på hemmaplan) så uppskattar jag verkligen våra traditions enliga turer norröver. Det brukar bli en resa på våren och en på hösten då vi hälsar på vår äldsta son, min mamma, Cobbes bror och hans son. Den här gången hängde även Mickan, Limpan och lilla Edith med. Så mysigt att få hänga med hela gänget.


Fototemat för helgen var inspirerat av mellolåten groupie

 
 
Ett glatt litet gäng på väg upp mot Stockholm

 
 

Som traditionen bjuder blev det ett besök på Libaneza på fredagskvällen med Jocke, mamma och Mickan. Så sjukt god mat. Något jag varmt kan rekommendera om ni har vägarna förbi Sundbyberg.  
 
 
 
 
Jocke tog hojjen ut till Uppsala så Willes dröm om att få sitta på bönpallen infriades, vilken lycka


 
 
 
Som sagt, många groupies blev det ;-)







 
 
Uppenbarligen hade vi skoj

 
 
Lördagskvällen bjöd på en fantastisk middag och kväll som alltid i detta härliga gäng

 
 
By by för denna gången
 
 
 
Regnet öste ner stora delar av hemresan :-(



Som alltid när det är trevligt springer tiden förbi och helgen är över innan man hunnit blinka. Hinner inte träffa alla som jag skulle önska. Lyckades få in en lunch på fredagen med min underbara väninna Carin. Så mysigt och trevlig, tänk det känns som det var igår vi träffades trots att det var väldigt länge sedan och det fanns massvis att shit chatta om.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar