tisdag 17 mars 2015

Löshoppning

Hade bokat löshoppning nere hos Ulrika i Tryde med Indra men kan ärligt säga att jag verkligen var i valet och kvalet om jag skulle orka pallra mig iväg. Det är lite synd om mig idag, har blivit genomförkyld ;-)

Jag vet hur mycket Indra gillar att löshoppa så jag bestämde mig för att ta mig i kragen och åka iväg i alla fall. Tur att det finns Panodil.

Indra verkade känna igen sig när vi kom dit och när jag så hur roligt hon tyckte det var ångrade jag verkligen inte att jag åkte iväg även om jag helst legat hemma på sofflocket och inte behövt stressa för att hinna fixa stallet och ta in hästarna innan vi körde.

Det strålade om Indra när hon hoppade och Ulrika tyckte att hon vuxit på sig sedan hon såg henne sist. Roligt! Även med Indra så har det jobb vi lagt ner så långt gett bra utdelning. Hoppas nu bara att det håller/funkar hela vägen. Vore så roligt om det kan bli en tävlingshäst av henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar