lördag 21 februari 2015

Fredagsmys med Edith

Känslan av lyx infann sig redan när jag vaknade i morse. Sportlov, fredag och jag är ledig både idag och hela helgen. Nu snackar vi lyx ;-) Eller kanske  inte helt ledig, jobbade på firman hemma en stund på förmiddagen men det räknas knappast.

Wille och jag tog en sväng ner till byn mitt på dagen för lite shopping. Present till Edith, blommor till Limpan och Andy och lite matinköp skulle fixas. Vi väntade nämligen finbesök i dag. Mormors lilla prinsessa kom på besök tillsammans med sina stolta och lyckliga föräldrar.

Tycker fortfarande att det känns både helt underbart fantastiskt och samtidigt väldigt overkligt att vi blivit mormor och morfar. Tiden har bara rusat förbi, det var ju inte länge sedan Limpan var en liten skruttunge och nu har hon själv fått barn och blivit mamma. Hur gick det till egentligen?



 
Morbror Wille och lilla Edith

 
 
En gruppis med Edit tillsammas med morbror, mormor & morfar



 
Stolt och glad mormor
 
Kunde inte låta bli att köpa med en bukett tulpaner även till mig själv. Passar bra med lite vårkänslor inomhus nu när de som tidigare i veckan gett vårkänslor utomhus bytts ut mot kyla och ruskväder.
 





Hoppas att ni alla kunnat njuta av dagen och haft någon form av fredagsmys.Trevlig helg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar