fredag 2 januari 2015

Ingen bra start på 2015

God fortsättning på det nya året! 



Härom dagen sa jag att 2015 det ska minsan bli ett bra år, ett toppenår helt enkelt. Men för vår det blev det allt annat än en bra start på det nya året.

Nyårsafton var bra på alla sätt och vis, var ledig så det mesta som skulle hinnas med hanns med, bla red jag Indra hemma på ridbanan. Gick skapligt!

Wille red båda sina ponnyer och på eftermiddagen kom Limpan och Andy för att fira in det nya året med oss. Med gemensamma krafter fixade vi en trerättersmiddag och hade en supertrevlig kväll.

Fick dock ställa klockan tidigt eftersom jag skulle jobba på nyårsdagen. Samtidigt som klockan ringde hörde jag att någon var uppe på toa och mådde mindre bra. Denna någon var stackars Wille som åkt på minvärstasjukdomever, vinterkräksjukan med hög feber och ont i hela kroppen. 



Är det inte så jäkla typiskt? Han som skulle tävla i morgon. Något som framför allt han sett väldigt mycket mot men även jag. Med närmre 40 graders feber är nog oddsen för att han ska piggna på sig så pass att han kan tävla minimala så det var bara till att avanmäla :-(

Nåja vad är väl en bal på slottet...

Hoppas att ni alla haft ett gott slut och att ert 2015 börjat bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar