fredag 19 december 2014

Hoppträning

Trots att det varit ett riktigt skitväder idag på ren skär svenska så kan jag inte annat än summera den till en toppendag. Den började med en väldigt bra dag på jobbet. Fick både uppskattning, beröm och erbjudande om förlängning. Med tanke på att jag trivs väldans bra med arbetesuppgifterna, kollegerna och arbetstiderna så känns det fantastiskt bra.

Både Wille och jag var mer än tacksamma över att vi bokat hoppträning inomhus. Enda nackdelen är att vi inte får in alla tre hästarna i trailern så Powie fick stanna hemma till förmån för Harry. Både Maggie och Harry var pigga och taggade till tusen, riktigt NICE!

Det var till största delen gymnastik- och lydnadsövningar idag men även en del med några hinder i följd. Sista rundan som Wille och Harry gjorde hoppade de högre än mig och Maggie. Bara att inse att de redan kommit förbi oss. Såklart är det inte avhängt på höjden men som den hare jag är när det kommer till höjder kan jag inte annat än imponeras av att Wille redan känt på några språng på lite högre hinder. Ja det är väl bara för morsan att tuffa till sig och hänga på ;-) 


 
 
 
 
På kvällskvisten kom det finbesök, Jocke har kommit ner för att fira jul med oss. Så mysigt när han kommer ner, blir inte att vi ses så ofta tyvärr så desto trevligare när vi väl ses.
 


Givetvis en selfie
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar