fredag 14 november 2014

En sväng till skogen

Wille och jag hängde med Sofia & co till skogen i förmiddags. Skogen vi åkte till ligger vid Övedskloster och Vombsjön. Helt underbart vacker natur med lövskog, härliga backar att klättra i och såklart sjön att bada i. Ni som varit där vet precis vad jag pratar om.

Märktes på både Maggie och Powie att de inte är så vana att få komma ut till skogen. Båda var VÄLDIGT pigga och lite svåra att hålla men så härligt med glada hästar. Det sprätte i kroppen på Maggie när vi galopperade, hon blev sådär lite småbrallig och studsig. Trodde nästan att jag skulle flyga av ett tag men höll mig kvar, puh ;-)

Efter en sån mysig fredags förmiddag känns det faktiskt helt okej att jag ska jobba från lunch fram tills 22 ikväll. Trevlig helg på er allihopa!


Wille och Powie redo
 

Efter viss tvekan hamnade vi i plurret


 


Sista backen uppför innan vi kom tillbaks till parkeringen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar