onsdag 22 oktober 2014

Tänder ljuset

Dagens ridpass innebar premiär för säsongen att tända ridbanebelysningen. Gillar verkligen tanken att det är bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret. Det gäller liksom att göra det bästa av situationen ;-)
 
Wille la ner hindrena och jobbade med vägarna, att hålla galoppen energisk och få bra vägar. Själv red jag med dressyrsadeln och försökte jobba mest med min sists och balans. Har fortfarande svårt att komma ner ordentligt i sadeln i traven. Gissar att jag kommer få nöta rumpa många timmar innan jag sitter som jag ska.........   
 
 
 
Wille och Powie efter ridpasset  
 
 
När vi var klara avslutade vi med att skritta av vår nya runda runt vinterhagarna via stigen vid sommarhagen. Är så nöjd med att det stängslades en bit in i hagen så att vi fick en liten promenadstig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar