tisdag 23 september 2014

Så där ja..........då fick åldersnojan en kick i röven

Shit pomfritt, vi ska bli mormor och morfar jag och min kära man. Hm? Hur i hela fridens namn gick detta till? Jag menar vi är ju inte gamla alls, dryga trettio..............Så känns det i alla fall. Känner mig inte som en mormor men självfallet kommer både sanningen och verkligheten i kapp även mig.




Såklart är jag jätteglad, det ska bli roligt, spännande och mysigt. Tror inget annat men det är inte utan att det känns lite overkligt. Är vi redan så gamla att det är dags för nästa generation. JA tydligen :-)





Det lilla underverket är beräknat tills i mitten på februari så nedräkningen har börjat, längtar redan!

Som den hästnörd jag är hoppas jag givetvis på att det lilla knytet kommer älska hästar lika mycket som jag. Funderar redan över vart i stallet vi kan knö in en liten ponny ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar