måndag 4 augusti 2014

Massor av häst och lite fotboll

Gissa om jag njöt av att äntligen kunna sova tills jag vaknade, så jäkla gött!
 
På förmiddagen åkte vi ner till Blädde och rekade fölvisningen. Var fyra år sedan jag var på det sist så jag ville gärna uppdatera mig inför kommande fölvisning för vår egen del. Stannade inte hela visningen då värmen i ridhuset var olidlig.



 
Wille och jag spanar in hur det går till på en fölvisning
 
 
På eftermiddagen var det återigen dags för Indra att bli riden. Det gick minst lika bra som första gången. Hon orkar visserligen inte så länge men bjuder på riktigt bra, blev till och med lite galopp på hennes egna initiativ.
 
Hade i ett svagt ögonblick lovat mina killar att jag skulle följa med dem och titta på en av BW90s hemmamatcher. Ikväll var det hemmamatch och jag var ledig........bara att följa med och se glad ut ;-)
 
På kvällskvisten gick vi ner med Maggie och Powie till grannen för ett pass på skrittbanden. Även om jag inte kan rida Maggie än så är det iaf skönt att hon är ohalt på rakt spår och kan gå på bandet. Förhoppningsvis håller det igång henne någorlunda.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar