onsdag 6 augusti 2014

Full aktivitet med hästarna

Jobbade hemma i dag, så jäkla skönt rent ut sagt. Inget fel med mitt nya jobb men jag saknar mitt gamla något så obeskrivligt mycket :-(

Josse kom strax efter lunchtid, hon och Wille fixade stallet. Tog in hästarna, Norma reds och det förbereddes för hoppträning. Andra veckan i rad för Wille, så kul att han och Powie är på G igen.

De var fem stycken som tränade tillsammans, bla så var Willes klasskompis med. Det var första gången hon tränade för Ulrika. Hon såg nöjd ut när de var klara så jag tror att hon tyckte det var bra.

Wille var toppnöjd, det gick riktigt bra och Powie var piggare än förra veckan. Det är så roligt när det går bra och skönt för Wille att få tillbaka självförtroende igen.

Lagom tills vi kom hem kom Lina och red Indra. Gick bra idag också. Utökade ridpasset något och galopperade lite mer. Duktiga Indra, nu känns det som att jag snart vågar mig på att rida henne själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar