onsdag 23 juli 2014

Guldkorn

Ibland tycker jag lite synd om mig själv. Blir avis på alla som har semester medans jag själv jobbar hela sommaren 6-7 dagar i veckan.
 
Idag har det dock inte varit synd om mig. Slutade redan 12.30 på jobbet i Ystad. Åkte direkt till min bror och hans familj i Svarte. Wille var redan där.
 
Först blev det beach-häng sedan lunch hos brorsan och där efter var det poolen som gällde för hela slanten. Så himla mysigt.
 
 
 
 
När vi fick nog av sol och bad begav vi oss hemåt, Svartegänget hängde med. Hemma grillade vi och sedan var det stallhäng som gällde. Gullade med fölisarna, Wille och Matilda red på Powie och vi andra var publik och njöt av det underbara vädret och värmen trots att kvällen var sen. Dagar som dessa gör det lite lättare att stå ut med att jobba hela sommaren utan ledighet.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar