måndag 14 juli 2014

Deppar :-(

Tyckte att Maggie var halt igår kväll när jag var ute och tittade till hästarna. Tänkte att det nog är bäst att kolla henne innan jag fixar iordning oss för ett ridpass.

Tog med mig longerlinan och gick ut mot ridbanan. Insåg direkt när hon började gå ut från stallet att någon ridning inte skulle bli av. F A N rent ut sagt! Hon linkar fram. Går ändå ut till ridbanan, vill försöka se på vilket ben hon är halt. Det går åt skogen. Hon är så knackig i gången att jag inte kunde avgöra :-(

Wille fick rida själv. Regnet öste periodvis ner men Wille och Powie kämpade på. Eftersom regnet inte vill ge sig så får hästarna bo inne i natt. Börjar jobba vid sju imorgonbitti så klockan ringer redan vid fem för att jag ska hinna släppa ut hästarna innan jobbet. Usch vad det känns tidigt :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar