måndag 2 juni 2014

Måndagar har blivit uterittsdag

För tredje måndagen i rad red Anne och jag ut ikväll. Alla tre tillfällena har vi haft lika tur med vädret. Maggie var skapligt sansad men helt avslappnad kan man inte vara för ett tu tre så hispar hon upp sig över något och hoppar till. Sitter man då i sin egna lilla värld så hoppar iaf jag också till när hon gör det.

Hur som helst så var det en mysig kvällstur :-)

Wille hängde inte med utan red som vanligt tidigare på eftermiddagen eftersom han har fotbollsträning på kvällen. 

När jag var hos mamma-klubben och fodrade och fixa med vattnet passade jag på att kolla Indra. Juver växer för varje dag och ikväll såg jag att hon även börjat släppa på bäckenbanden. Känns nästan lite tidigt med tanke på att hon inte är beräknad förens i slutet av månaden. Spännande är det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar