torsdag 8 maj 2014

Inte så många knop

Visst visst regnet är välbehövligt men jag kommer liksom av mig, tappar sugen.
 
Var och fodrade mamma-klubben på lunchen. Regnet strilade i en strid outtröttlig ström och vi blev helt plaskblöta. I och för sig var det nog bara jag som brydde mig. Ellie var helt oberörd och hästarna var nöjda med att få mat.
 
 
Kollade av med grannen om jag kunde låna skrittbanden till hästarna i kväll. Gick strålande så jag ändrade planen. Hade inte lust att rida i regnet. Nu klarnade det upp framåt eftermiddagen så jag hade gott kunnat rida men kunde ju knappast ändra igen.
 
Blev en sväng ner till byn för att kunna mata ett kylskåp som gapade tomt, hem igen och packa upp det inköpta matvarorna och sedan en sväng ner till grannen med Maggie och Powie. De fick mao kämpa på medans jag satt och surfade på mobilen. Det blev mao inte så många knop gjorda för min del efter jobbet idag. Känner mig som en slöfock ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar