tisdag 8 april 2014

Tur att Maggie har vila idag

Maggie är ordinerad vila idag efter gårdagens massagebehandling vilket passar mig utmärkt. Känner mig seeegare än en gammal kola och huvudet bankar på rejält, känner mig allt annat än pigg och alert. Brukar sällan INTE känna för ridning men idag är en sådan dag. Tur att det inte händer ofta och tur att Maggie som sagt ändå ska vila.

Powie skulle däremot ridas. Wille kom förbi utanför jobbet när de var klara och såklart kunde vi inte låta bli att "foto-tramsa" lite.



 
 
Tog en huvudvärkstablett, åt lite och samlade energi en stund. Tog mig sedan i kragen och gick en långrunda med Ellie. Bättre att röra lite på sig än att bara hamna i soffan och inte få något gjort annat än att självömkat och tyckt synd om mig själv ;-)
 
Använde mig av RunKeper i telefonen, märkets att jag var seeeg för det tog 57 minuter att gå 4,9 km.
 
 
Snygga gänget på g ut, haha så töntig bild ;-)  
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar