torsdag 1 maj 2014

Trevlig valborg!

Vill börja med att önska alla en trevlig valborg!

 
 
 
Efter jobbet kom Anne över med sina fuxgrabbar. Hon skulle testa hur det gick att åka iväg med dem tillsammans med trailern. Hon var dessutom så gullig att hon lånade ut Aktion till mig. Har inte ridit honom sedan i somras men han är verkligen en häst jag gillar att rida. Hans trav är en riktig boost för mitt självförtroende. Han är mjuk och lätt att sitta ner på till skillnad från min prinsessa. Tack snälla Anne för att jag fick rida din fina prins :-)
 
 

 
 
Efter att ha vinkat av Anne och hennes hästar var det dags för mig och Wille att rida våra skimmeltjejer. Vi red ute i stora sommarhagen för att träna på att rida på gräs. Maggie var fin redan från början idag, mjuk, följsam och lyhörd. NICE! Ytterligare en humörshöjare.
 
Wille och Powie såg ut att ha kul och jobbade massor med galoppen. Norma stod och spanade på oss från sin hage. "Lilla" gumman börjar verkligen bli stor nu. Idag är det exakt två veckor till beräknad fölning. Ska bli så spännande och se vad det är för en liten parvel där inne.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar