lördag 26 april 2014

Härlig fredag - bra dressyrträning

Att jag är ett stort fan av fredagar är inget nytt. Extra bra blir de när jag dessutom kommer iväg på dressyrträning på morgonkvisten.

Visst blåste det fortfarande men jämfört med igår kväll så hade den avtagit avsevärt i styrka. Lisbeth fick skrika på mig när vinden låg på rätt håll för att jag skulle höra men annars gick det superbra idag.

Vi kunde tom börja nosa lite på delar i LA:1 programmet. Så roligt, härlig kännsla att inte bara jobba basic utan även kunna börja öva på lite mer "avancerat".  Inte så avancerat egentligen men med tanke på att jag för några år sedan aldrig trodde att jag skulle rida dressyrprogram så känns LA program avancerat ;-)



Obligatorisk bild tagen av Lisbeth efter träningen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar