måndag 28 april 2014

En kväll fylld av ridsport hos VW i Malmö

Har varit ute och luftat mig, sett mig om utanför gården. En av mina döttrar brukar anklaga mig för att inte lämna gården för annat än hästträningar och hästtävlingar. Något hon till stor del har rätt i. Jag både bor, jobbar och har hästarna på samma ställe. Trist tycker kanske en del, lyx på hög nivå tycker jag.

Har varit ända till Malmö idag, där mötte jag och Carl-Philip (Annes son som jag plockade upp innan avfärd mot Malmö) upp Anne och självfallet var anledningen till min utflykt dit hästrelaterad. Volkswagen och Svenska Ridsportförbundet har en turne där de bjuder in alla intresserade till att träffa Rolf-Göran Bengtsson och Angelica Augustsson hos några av deras återförsäljare.


RGB och Angelica

Ikväll var det Angelica Augustsson som blev intervjuvad av Lisen Bratt Fredriksson på VW i Malmö.  Alltid intressant att lyssna på människor som är duktiga på det de håller på med.




Wille kunde tyvärr inte följa med, han hade fotbollsmatch. Men jag var en sån där pinsam typ som bad om autografer till honom. Han blev väldigt glad när han fick dem så då fick det vara värt pinsamheten ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar