onsdag 12 mars 2014

Underbara tisdag

Åh så jag har njutit av min lediga eftermiddag. Lycka att kunna rida i solskenet.
 
Väntar på leveransbesked gällande min nya hoppsadel. Är inte toppsugen på att hoppa barbacka tills den kommer så jag får låna "min" gamla Dominus av min snälla rara kollega så länge. Provred med den idag och som tur är så passar den helt okej.
 
 
 
 
Som brukligt på tisdagseftermiddagar var det hoppträning för Wille och Powie. Likt alla andra träningar de gjort tillsammans blir de mer och mer samspelta och får bättre och bättre självförtroende för varje gång.
 
Värmen har nog tagit lite på Powie för efter träningen var hon trött och ögonen gick nästan i kors. När det var vinter och kallt och hon var nyklippt fick vi dra ner på kraftfodret och ta bort havren helt för att hon var lite i piggaste laget. Nu däremot är det nog läge att återinföra havren och öka på kraften igen.
 
Filmade en av rundorna
 
video
 
 
På fredag får ni hålla tummarna för att Powie går igenom besiktningen. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar