torsdag 6 mars 2014

High five!

 
Var hos mamma-klubben på lunchen och hälsade på Indra. Passade på att borsta, klippa man och svans. O mysa såklart. Hennes kompis som "är beräknad" tre dagar innan henne har en rejäl kula till mage. Indras mage ser yttepytte ut om man jämför. Men visst börjar det synas att det är något där inne. Åh vad jag längtar! Så spännande :-)
 
 
 
På kvällen var det hoppträning, första gången i den gruppen vi ska vara nu under vårterminen. Vi är ett bra gäng och det är extra roligt att träna i samma grupp som min väninna Anne. Vi både peppar och sporrar varandra. Något som märktes redan idag, vi gjorde båda en kanonbra träning. 
 
När vi var klara efter sista rundan hör jag plötsligt mig själv säga till hopptränaren
 
-kan du inte vara gullig och höja upp räcket med vattenmattorna till 1 m?
 
Snopet, vad kom det ifrån? Jag har väl aldrig någonsin bett om att få hoppa högre hinder. Såklart tillmötesgick tränaren min önskan och jag fick komma ett par gånger tills vi gjorde det bra. Säger bara WOW vilken känsla, att inte vara nöjd så fort tränaren säger att vi är klara utan verkligen vilja hoppa mer och dessutom högre. JIPPI JIPPI, käns som att vi äntligen är bå.de på rätt väg och på G. Är så glad och tacksam för min fina häst, älskade Maggie <3
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar