onsdag 5 februari 2014

Skrittbandet för tredje gången

Fick gå ner till skrittbanden själv med båda hästarna i kväll. När jag hämtade Wille efter hans fotbollsträning hade han en förfärlig huvudvärk och varken huvudvärkstablett eller mat hjälpte. Han fick krypa ner i sängen stackarn och jag fick lösa motionering av hästarna på egen hand.

Eftersom att jag är extremt bekväm och aningens lat + att klockan redan var sent kände jag inte för att gå iväg med en häst i taget. Tog båda, på med pannlampan och gick. Tur att vi har så samarbetsvilliga kusar. Gick galant och jag är sjukt nöjd.

Maggie fick gå näst lättaste programmet och Powie fick testa på att ha lite lätt lutning en kort stund. Hon är fortfarande inte helt bekväm med den här träningsformen, men det går framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar