söndag 16 februari 2014

Sadelprovning och anmält till ytterligare en Pay & Jump

Maggie har åter igen "vuxit" ur sina sadlar så det var dags för en sadelprovning. Passade på att åka upp till Thulesbo när Sofia ändå var där och hade sadelprovningar.

Fick provrida Equilines nya sadlar, både hopp  och dressyr. Säger bara WOW. De var de absolut skönaste sadlar jag någonsin suttit i. En sån här står nu högst på min VILL HA lista.









Var nere hos min hopptränare Ulrika på kvällen och lämnade tillbaks ett par hoppsadlar som jag provat på Maggie. Blev då tipsad om att det ska vara en Pay & Jump på Flyinge nu på tisdag. Eftersom jag fick blodad tand efter gårdagens äventyr anmälde jag oss även till denna P & J. Kul att ha lite på G.

Pay & Jump den 18:e

Hopp_detalj0488hrLÅG


1 kommentar:

  1. Hej, hittade din blogg efter lite google sökningar, om jag inte misstar mig så ägde ni en liten prickig Belladonna för cirka 4 år sedan :) Jag äger Bella nu (köpte henne av fam. Grunde sommaren 2012) och vet ytterst lite om hennes bakgrund innan hon kom till Grundes. Skulle vara jätte kul att veta lite mer så du får gärna svara, hade varit jätte kul :) kan maila mig på agneshylta@hotmail.com och vill du se bilder på Bella heter jag agneshylta på instagram. Mvh Agnes

    SvaraRadera