onsdag 29 januari 2014

Ingen vanlig dag - idag är det Willes födelsedag!

Jösses vad åren går.........tänk att vår lilla sladdis fyller tolv år, ingen liten kille längre. Var sak har sin tid och sin tjusning och just nu tycker det är väldigt skönt med stora barn. Inte en massa passa. Nu finns det även tid för mig, härligt!

Oj vad det lät ego men lite så är det. När barnen var små tog de all tid (och så ska det såklart också vara) och nu finns det tid för mig och mitt stora intresse HÄSTARNA. Självklart är det extra roligt att Wille delar mitt hästintresse = massor av rolig tid tillsammans.


En gammal bild som nog ständigt kommer vara aktuell


På kvällen hade vi födelsedagsmiddag och båda "syrrorna" kom hem. Wille hade valt köttfondue och till efterrätt var det marängsviss. Gottegrisar som vi är så fanns det självfallet även en stor godisskål och snacks. Gick inte och la mig hungrig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar