måndag 2 december 2013

Ibland blir det faktiskt som man tänkt sig

Att det faktiskt blir som man tänkt sig behöver ju inte alltid vara positivt.......men det handlar mycket om hur man väljer att se på det.
 
Idag blev det som jag tänkt mig. Maggie var spänd som en fiolsträng, skyggade och slängde sig. Poängen blev usla MEN vad gör det? Är bara så otroligt lycklig över att vi äntligen kommit ut och tävlat. Vi jobbar vidare på att hålla oss lugna och fina!
 
 
 
Fokuserar på det som är bra istället för att gräma mig över det som var mindre bra. Hade väldigt trevligt sällskap och hjälp av min väninna Anne. Maggie var väldigt "skötsam" när jag gjorde iordning henne vid trailern. Hade dessutom turen att ha supertrevliga och hjälpsamma trailer-grannar som assisterade när jag fixade det sista. Maggie har aldrig sedan hon kommit igång sedan skadan varit så fin som på framridningen.
 
Gissa om jag kommer leta upp ett bord att ställa ut på ridbanan med en stor duk som förhoppningsvis fladdrar när vi rider förbi.........hoppas hon vänjer sig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar