fredag 11 oktober 2013

Uterittsdag

Torsdagar har blivit lite av en uterittsdag för oss, dvs mig och Wille. Allt har sina för- och nackdelar, såklart är det även så med Maggies skada. Såklart är det surt att vi inte kommit gång "på riktigt" än MEN istället för att sura över det så njuter jag av våra lugna mysiga uteritter (som rehabiliteringen kräver).

Vi har dessutom hittills haft en väldans tur med vädret, vi sitter och småsnackar om ditt och datt. Skrattar åt hur tramisig Maggie fortfarande är fast vi ridit samma runda många torsdagar nu. Jag njuter av att ha kvalitetstid med min yngsta son. Tänker att jag ska uppskatta varje tillfälle som ges. Njuta så länge hans hästintresse håller i sig.  Inte vara bitter över all missad ridning Maggies skada orsakat.


 
Var och hälsade på Indra och Norma en sväng på lunchen när jag hämta hö till Maggie och Moonlight. De har det verkligen superbra och mår som prinsessor. Tycker att de börjar bli runda om magen. Hoppas att det är något mer än bara en massa mat ;-)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar