måndag 7 oktober 2013

Som man bäddar får man ligga...

.....jag ligger väldigt skönt och bra.
 
Det var länge sedan jag hade så få hästar på stall som den här vintersäsongen. Kommer bara att ha Maggie och Moonlight hemma.
 
Norma och Indra ska vara på mamma-kollo hos deras kompis Sprättan, de ska gå på lösdrift och ha det bra. Blev verkligen glad när min kompis frågade mig om inte mina dräktiga ston kunde gå tillsammans med hennes sto. Toppen bra ju, dessutom är de redan kompisar och planen är även att de ska kampera ihop med sina föl på bete hos mig nästa sommar.
 
Kommer bli en arbetsmässigt lugn vinter i stall Graflind den här vintern. Min kropp tackar redan på förhand!
 
Körde över dem igår eftermiddag när vi kommit hem från tävlingen. Gick superbra och de fann sig snabbt till rätta.

Fick en rapport i morse att de mådde som små prinsessor, härligt!

Indra står främst, Sprättan mumsar hö och Norma kollar läget längst in
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar