söndag 20 oktober 2013

Nöjd ;-)

Var väl så där lagom pigg och fräsch när jag vaknade i morse. Gårdagens klubbfest var en hit till och med för en hästnörd bland allt fotbollsfolk.
 
Cobbe och Wille for iväg på en heldagars fotbollscup. Själv roade jag mig tillsammans med Anne efter att stallet var fixat och doggen motionerad. Vi åkte först till Flyinge och kollade på hopptävlingar. Sedan blev det en shoppingtur till bla Hööks i Lund.
 
Väl hemma igen var jag absolut inte piggare och hade dessutom TVÅ hästar att motionera + en hund som behövde rastas. Tog mig i kragen, red ut på Maggie och tog med ponnyn som handhäst. Började med att skritta runt åker så att även doggen kunde henka. Snacka om multi tasking, känner mig väldigt nöjd ;-) Bra jobbat där Ullis!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar