fredag 4 oktober 2013

Mysig uteritt

Underbart höstväder förgyllde vår mysiga uteritt. Just nu är det bara ridning "rakt fram" på fast underlag + skrittbandet som gäller för Maggie. Tur för mig att Wille gärna hakar på. Skrittade mest men det blev en del trav också.
 
Visst är det både underbart och mysigt att rida ut, särskilt med vädret vi hade idag MEN jag längtar efter att få rida lite "riktigt" och framför allt längtar jag efter att komma igång med träning ingen, både hoppning och dressyr.
 
 
 
Wille dök ner i majsfältet för att få med sig lite proviant hem, tror inte fodermajs smakar så särskilt gott .......
 
Lagade veckans andra middag från matkassen idag, Cannelloni. Mumsigt värre kan jag lova och definitivt inte något jag skulle kommit på att börja laga så där strax före sju en vardagskväll om det inte vore för matkassen. Så det blev pluspoäng idag med. Tänk att det finns massor av maträtter som inte alls är så svåra och avancerade som jag inbillat mig, trevlig upptäckt.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar