lördag 19 oktober 2013

Lätt som en plätt

Upp i ottan för att åka på ponnytävling. Vi fick med oss Limpan och Niklas, trevligt med sällskap och bra hjälp. Ellie the dog hängde oxå med supporterskaran.

Han är helt tvärtemot mig min lilla son, så cool. Hoppar fram några gånger på lilla krysset och räcket, kommer en gång på oxern. -Mamma jag är nöjd så. Går sedan in på banan, visar sin ponny Alla hinder han hinner innan de får startsignal. Rider sedan en felfri runda lätt som en plätt. Frågade honom om han var nervös innan han skulle in på banan när vi satt i bilen på väg hem -nej var Hans bestämda svar. Mamma man måste tro att man fixar det bra. Annars funkar det inte!

Så sant! Åh vad jag önskar att jag var lite mer som han. Bara göra det och inte tänka så mycket ;-)

Var hemma tidigt och hann till och med rida Maggie innan lunch. Härlig dag som avslutades med fest med fotbollsklubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar