lördag 7 september 2013

Ljuvliga fredag

Nog för att jag alltid hävdar att fredagar är bästa dagen på hela veckan men den här fredagen var något alldeles extra. Kände mig på gott humör redan när jag vaknade. 
 
Fick massor gjort på jobbet. Var på lunchträning med Maggie. Hon fick kämpa på lite extra. Körde "back -träning".
 

Maggie jobbade på bra när bandet var upphöjt på max
 
 
Efter jobbet fortsatte jag med målningen i stallet. Var så taggad att jag faktiskt gick ut o fortsätte efter middagen. Grabbarna ville se på någon fotbollsmatch på TV:n vilket jag är måttligt road av.
Känns som att det börjat vända nu, känner mig glad o förhoppningsfull. Längtar tills i morgon, då ska jag rida Maggie på ridbanan. Prova att galoppera för första gången sedan skadan.
 
  
Nästan klar med lilla väggen till spolen men det är massor kvar att måla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar