måndag 2 september 2013

Flitiga Lisa

Japp, ny vecka, ny månad, ny årstid = nya möjligheter.

Drog på det in i det längsta men tillslut fanns det ingen återvändo. Bara att klä på sig och trotsa regnet, ut och hämta Maggie i hagen och traska ner till grannen i ösregnet för ett lunchträningspass på skrittbandet. I det "nya" programmet som vi uppgraderade till höjs bandet lite mer än i det program vi tidigare kört. Maggie jobbade på bra och verkade tycka det var ok att ta i lite mer.

Dyblöta

Maggie trampar på i uppförsbacken

Yes, ett snäpp tuffare program
 
 
Efter jobbet fick jag och Dole sällskap på vår uteritt av Anne och Bonzo. Trevligt med lite spontanumgänge.
 



 
Skyndade sedan in för att utfodra både mig själv och Ellie innan jag skulle hämta Limpan nere i Sjöbo. Hem igen och motionera både snabeldraken och golvmoppen. Bädda rent och fixa tvätten. Jösses så huslig jag blev sådär helt plötsligt. Måste bero på att det inte hör till vanligheterna eftersom jag känner mig så flitig idag. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar