söndag 23 juni 2013

Nu har bröllopsklockor klingat

Helgens största event var såklart Michaela och Oscars bröllop. Vädret var på topp, likaså alla gäster. Prästen var nästan lika förtjusande som brudparet, den efterföljande festen var superb och jag lyckades hålla mitt tal utan att göra bort mig allt för mycket. (Fick mycket beröm för mitt tal så det känns såklart bra). Det var mao en superlyckad dag från början till slut .


Michaela fick sin Oscar och nu hoppas vi att de lever lyckliga i alla sina dar <3
 
Känner mig väldigt stolt över båda mina döttrar. Michaela har lagt ner hela sin själ inför bröllopet, hon har sytt om min gamla brudklänning, hon har planerat, fixat och donat. I princip all mat till buffén gjorde hon själv. Limpan som var tärna hade stylat Michaela, gjort både håruppsättning, makeup och naglar. Duktiga ungar, älskar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar