fredag 17 maj 2013

Thank god it’s friday again


Nää så farligt är det verkligen inte. Veckan har som vanligt rusat förbi trots att det varit en full arbetsvecka. Fredagar är verkligen favoritdagar, allt är lättare just på fredagar. Fråga inte varför, så är det bara.

Måste bara visa, gissa om jag hoppade till när jag såg den här bilden i Tidnigen ridsport.

Visst är han väldigt lik min Maggie?
 
Min fina Maggie
 
 
När Wille och jag hängde i stallet efter jobbet kändes det som om vi hade all tid i världen, ingen stress what so ever! Hade bara en häst att rida, Norma. Både Maggie och Indra har vilodag.
 
Stackars Norma, hon har fått massor av konstiga typ utslag under svansen. Det såg ut som vätskefylla insektsbett. När jag tvättade henne hittade jag två stora ÄCKLIGA älglusar, säger bara fy f a n va vidrigt.
 

Smetade på massor av min favvosalva efter att jag tvättat, hoppas det hjälper.



Red henne med dressyrsadeln och jobbade med att försöka få henne lite mer lösgjord i sidorna. Det märks stor skillnad på henne nu när hon fått tänderna fixade och nya skor.
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar