söndag 5 maj 2013

Nya stallkompisar

I fredags kväll fick vi nya stallkompisar, Team Jeppsson flyttade in hos oss. Ska bli så roligt med sällskap både för mig men ärligt talat så kanske framför allt för Wille. Skönt att slippa rida med mamma jämt och ständigt och istället ha en mer jämnårig ridkompis.

I övrigt har det inte hänt så särskilt mycket på hästfronten. Alla våra hästar förutom Kalle vilar i helgen.

Var iväg till tandläkaren med Norma och Maggie i förmiddags. Då passade Wille på att gå ut till de andra hästarna i hagarna och fota lite. Såklart blev det en massa bilder på Ellie också. När jag ändå är inne på henne så kan jag inte så här i efterhand fatta att jag inte velat ha hund tidigare. Hon är verkligen världens snällaste och goaste. Hon är en riktig "hänk-vove" och följer med mig vart jag än går, tom på toa ska hon med.



Är hon inte för söt? 

Japp, ibland lik en gemlins



Spana in Indras krulliga pannlugg, för er som inte vet är det senaste modet


Vackra blomster pryder gården

Kalle ställer gärna upp som fotomodell

Ellie är  med och springer i hagen

Nya stallkompisarna Peppy och Dudde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar