torsdag 25 april 2013

Gothenburg Horse Show - får hålla tillgodo med Svt play

Känns ärligt väldigt trist att jag var så seeeg på att boka biljetter till Göteborg, de var helt slutsålt när jag äntligen fick tummen ur. Värst av allt var att min kära man tom ville följa med. Nåja ingen idé att gråta över spilld mjölk, får hålla tillgodo med Svt play. Inte så illa!


Bra med dubbla skärmar = kan jobba och kolla på hoppningen samtidigt
 
Har kollat in alla sändningar under dagen, i morse var det Juniorhoppning, lagom till lunch var det Dressyr GP. Klämde sedan in ett ridpass med Maggie efter jobbet innan det var dags för Världscuphoppning på kvällskvisten.
 
Red barbacka för att jag verkligen ville kunna känna efter hur hon kändes. Fick ju för mig när jag red henne i tisdags att hon inte kändes helt ok men idag var hon superfin. Red skänkelvikning, öpnna och kunde inte känna något konstigt. Galoppen var även den hur fin som helst så det är nog bara jag som var hyokondriker. Avslutade med en avsutten avskrittning runt åkern, gäller att passa på att få in lite "gratis" motion ;-)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar