måndag 1 april 2013

Bloggfotograf

Min kära man har praktiserat som bloggfotograf idag, härligt med lite bättre bilder än de som blir med min mobil. Behöver bara lära honom hur jag vill att bilderna ska tas, sedan är det på topp ;-) Han fotade både när Wille och jag red och hängde med när Indra löshoppade, gulligt!

Wille och jag la ner massor av tid på att hjälpa snösmältningen lite på traven och skyffla bort både is och snö från ridbanan. Där det var snö/isfritt satte Wille upp lite småhinder som vi kunde skutta över.

Maggie var betydligt mer sansad än i torsdags, hon skuttade över de små hindren hur lungt som helst, nice. Längtar tills det går att börja hoppa lite mer hemma. Wille och Kalle var också på G och var jätteduktiga.





 
När vi ridit klart och fixat hästarna lastade vi Maggie och Indra för att köra ner till Tryde. Indra skulle löshoppa och Maggie skulle gå i skritten. Syftet med dagens löshoppning var att hålla hindren låga och låta henne träna på "hoppstyrkan och "hoppkonditionen". Hon gjorde ett bra jobb och det märks att hon redan förbättrat sin kondition.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar