lördag 16 mars 2013

Fullspäckat schema

Trött och grötigare än vanligt i huvudet när jag vaknade, hade helst bara vänt på huvudet och somnat om när klockan ringde men det gick inte idag.

Skulle lämna Maggie hos Equiterapeuten vid sjutiden på Thulesbosäteri för att sedan åka raka vägen ner till kommunens företagarfrukost.




Kände mig lite halvfåning när jag kom till Thulesbo med Maggie i jobbarkläder, dvs var med mina mått tom lite piffad men men lämnade en kort redogöresle för hur jag upplever Maggie när jag rider henne till Camilla och for sedan ner till frukostmötet hos kommunen.




När mötet var slut var det tillbakas på jobbet igen och göra lite nytta innan det var dags att åka tillbaks till Thulesbo säteri på eftermiddagen och hämta Maggie. Hon blev percis som utlovat behandlad som en drottning. Hon såg väldigt nöjd ut när jag kom för att hämta henne.


Fina Maggie
 
Väl hemma igen väntade ridning på Indra tillsammans med Jullan och Ture. Såklart började det snöa lagom tills vi var redo men inte stoppade det oss inte. Funkade bra att leka följa-John med Ture också men Indra var lite tjafsig med skallen idag, slängde och dängde men inte mer än så. Lite kul att Ture 4 år ska vara ledare till Indra 3 år, två orutinerad unghästar = en blind leder en blind........men det funka super.  
 
 
Jag och Indra

Jullan och Ture

Från en annan vinkel

Goa Indra
 
 
Kände mig väldigt nöjd när vi var klara i stallet och efter en väldigt god tacosmiddag smaskades det godis för fullt. Hur kan lösviktsgodis vara så sjukt gott?
 


Mums


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar