lördag 3 september 2011

Kalas för tjocka släkten

Det passade verkligen bra att det är Maggies vilodag idag eftersom det är kalas för tjocka släkten i kväll. De som känner mig vet att jag tacklat av helt som husmor sedan vi flyttat till gården och hästarna kom in i mitt liv. För att slippa allt för mycket stress gjorde jag det enkelt för mig. Michaela var gullig och fixade en superfin och god smörgåståra.




Hade även beställt pajer hos Lisas skafferi nere i Ystad som Cobbe o Co hämtade upp på vägen hem från deras bravader på Big Bowl i Malmö. Behövde bara duka och fixa lite. Åke (Cobbes bror) fixade salladen som brukligt när han är nere i Skåne på besök.  Vet inte vad det är men det är något speciellt med Åkes sallad, den är supergod. Det blev en lyckad kväll och till råga på allt utan att ens fylla jämt så fick jag massor av fina presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar