onsdag 14 september 2011

Funderar på om detta kan vara boken för mig

Det är knappast någon nyhet att jag brottas med rädsla i hoppning och dåliga tävlingsnerver. Har verkligen bestämt mig för att en gång för alla ta tag i mina problem och verkligen lösa dem så att jag kan komma vidare. Är så otroligt trött på att vara en mes, en mes som alltid har tusen och en ursäkter.

Hittade denna bok hos Bokia. Vad tror ni, någon som har läst den?




Bäst till häst - utveckla dig och din häst genom tävlingspsykologi och mental träning


2 kommentarer:

  1. Jag har den, och det finns absolut många bra tips i den! Men sedan är det ju så med allt att man måste träna och träna och träna - även på den mentala biten och det är svårt själv, är min erfarenhet. Sen är ju frågan - måste man prompt hoppa, och högt? :) Kram Vera

    SvaraRadera
  2. Jag har den med + en massa andra böcker & cd om just detta så det är bara att komma hem och förkovra dig hos mig ;)
    Håller med Vera att det löser sig inte bara därför men är en hjälp en liten bit på vägen sedan är det bara träna och åter träna och hoppa lågt tills det känns ok att gå upp lite! Kramisar

    SvaraRadera