fredag 16 september 2011

Fredagslyx

Tänk vilken lycka att efter jobbet en solig fredag kunna rida ut tillsammans med jobbarkompisarna. Det gör inte saken sämre att jag har världens absolut bästa åring. Indra fick följa med de "stora" hästarna som  handhäst på en timmes uteritt, något hon aldrig gjort förut. Visst blev hon lite trött ibland men hon var oförskämt duktig, inget tjafsande alls. Maggie var minst en lika duktig stjärna hon, inte en enda sur min mot Indra på hela uteritten. Tilläggas bör att vi både skrittade och travade utan minsta problem.

Det känns verkligen lyxigt att ha förmånen att jobba tillsammans med Mimmis och Jullan och bäst av allt är att vi delar samma intresse - hästar. Cobbe tog lite bilder på oss utanför jobbet när vi kom tillbaks.



Hela gänget, från vänster Indra, Maggie, jag, Solomita, Mimmis, Memelis, Jullan och Loka





Mina finaste tjejer <3<3<3<3





Jullan och Loka




Mimmis, Solomita och Memelis





Ett glatt KOHS-gäng efter en superlyckad och trevlig uteritt.

 



 Tack gulliga Mimmis och Jullan detta får vi verkligen göra till en vana :-)

2 kommentarer:

  1. Supertrevigt och det måste vi göra om. Gick så bra för dig, Maggi & Indra. Roligt att Marianne och Loka var med.
    Först är man på jobbet sedan är man på jobb efter arbetstid för att rida med sina arbetskompisar de kallar jag LYX.

    Kram kram Mimmis

    SvaraRadera
  2. Ja vad mer kan man säga... underbart och tack!
    /Jullan

    SvaraRadera