fredag 24 juni 2011

Midsommarfirande med tjocka släkten

Midsommarfirandet i år gick av stapeln hemma hos pappa och Marie nere i Köpingebro tillsammans med hela tjocka släkten. Hade en himla tur att alla barnen ville följa med och extra kul var det att även Jockes tjej Charlotte hade möjlighet att följa med ner till Skåne. Om jag ska bli lite djup så tycker jag även att det är himla mysigt att mamma också var med och att det är helt okomplicerat för mamma och pappa att umgås trots att det är skilda sedan många år. Det innebär ju att jag slipper välja med vem jag ska fira vilket är skönt även om jag är vuxen.




Det blev dans runt stången, massor av god mat, brännboll och en fotbollsmatch så det var full rulle från det att vi kom tills vi åkte hem sent om sider på kvällskvisten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar